vet ni, alla...

.. idag är jag sååå trött att jag tänker faktiskt inte kliva upp från min säng, except from att ta mig ner till affären och handla någonting, bara någonting ätbart att spendera dagen med. Jag är föör trött för att kunna hitta på någonting. Jag lovar!!! Det känns som om en film är på sin plats. Verkligen. På riktigt.

Ursäkta mig, men hur bra får en film vara? Jag har aldrig sett en bättre. Okej, En bättre, det var SATC men denna utklassar ALLA andra. MAMMA MIA vilken bra film alltså!

(och sedan fortsatte natten på bj med världens underbaraste Kusin. Fy vad roligt vi hade det igår..)

Kommentarer
Postat av: gi

vad innebär lycka..vad är lycka..o vad kmr hända efter döden..skulle uppskatta ett bra svar

2008-07-13 @ 15:17:20
Postat av: Johanna

Vill också se mamma mia..

2008-07-14 @ 22:38:02
URL: http://mykindoffashion.devote.se/
Postat av: leia

du verkar lite inaktiv gumman! tänkte bara höra om vi kunde ses....är i behov av pengarna....



kramar och hoppas allt är bra!

bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0