12:23


Just nu sitter jag här och dricker c-vitamin (lägg märke till mina marimekkoglas!) plus att jag har hittat en smörgås som jag käkar.. eller två, eller fyra.. Snart börjar jag jobba.. Ja 13:00 närmare bestämt. Otroligt konstig tid men hey, man ska inte klaga. Min ögon värker av trötthet och jag ser nog väldigt trött ut också men det är mitt tillstånd at the moment. Så kan det vara ibland. Idag kommer det bli en otroligt bra dag. Jag känner det på mig. Kanske.

Johanna har åkt hem och jag är alldeles på pricken ensam igen. Det är så livet är faktiskt. Imorgon ska jag köpa present till papsen, undrar vad det ska bli faktiskt.. Någon smart idé tack?

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0