20 år idag!


Johannas fina föräldrar firar idag 20 år tillsammans som gifta. Det är helt underbart! Grattis till er!! (och tack för allt gott att äta på studenten, oerhört trevligt också för den delen) Jag tog denna bild från Johannas blogg, kände att jag måste ju dela med mig av det hela och det är faktiskt precis som Johanna själv har skrivit sällsynt i dagens samhälle, att ett par kan vara gifta såå länge. 20 år. Min mamma och pappa har varit gifta i 21 HAHA. Där fick ni! ;) Fast i och för sig är jag ju också 1 år äldre än plutten, Johanna herself. Nu jobbar hon förresten och Victoria har somnat men hon ska snart hem.. Och jag själv har jordens ondaste mage. Än! Tråkigt väder, annars hade jag lätt följt med jordens bästa Maja på en promenad. På tal om Maja, kolla här:

Hur fina är inte halsbandet och armbandet? Hon har gjort det själv, till sin syster som hon ska ha när hon gifter sig. De är så vackra att man fäller en tår, eller två. Du är duktig du Majsan.

Kommentarer
Postat av: leia

haha...men söt....va go´du är!!!

hör av dig om du vill ha lite mys ikväll istället så hojjar jag över med nå´t gott:)



ps....mina föräldrar har vart gifta i 30!!!! år piluttadig:) och pilutta johanna:)

bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0