Ang. min mobiltelefon


Är hon inte vacker? Min Johanna..

Jag har nu insett att den där jeansjackan verkligen är stor.. haha, har inte sett det förut! :) Klänningen, mums!

Två blondiner.. och solen skiner :)

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt, än en gång! Ingen kan få tag på mig. Jag hör aldrig när det ringer och vissa mess blir bara blanka. När det ringer och det kommer fram står det aldrig vem som ringer, och det är därför jag inte svarar. Jag har aldrig svarat när jag inte vetat vem som ringt, bara så ni vet det! Plus att jag själv inte heller vet hur jag ska bära mig åt att ringa när den ändå bara dör hela tiden, därför blir det endast korta samtal om än några alls.

Därför tänkte jag lämna in den imorgon men fick höra idag att ALLA affärer har stängt imorgon. Typiskt. Det får bli till veckan då istället.. Vill så gärna att den ska bli bra nu, alla mina kontakter.. etc

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0