frukost för 150 spänn

Det är dyrt att få gäster, familjen. Familjen. Min kära familj! FY VALE vad längesedan. De är snaaaart här och jag har städat som ett tok. Toaletten´, köket, the closet etc. Så mysigt! Och för att inte tala om shoppingen på ica (egentligen borde jag byta och INTE handla på ett ica mitt i city där det är fruktansvärt dyrt, men vad gör man inte). Har aldrig haft så mycket grejer i min kyl och mitt skafferi. Nu finns det resurser.. Bara så typiskt, när en ska ha fil, den andre mjölk, en ska ha frosties, den andre special k.. etc. TYPISKT dyrt! haha. Men jag älskar er ändå! :)

Jag har förresten köpt en långklänning idag. Den ska jag ha imorgon, såå snygg! Och jag har slagit in paket och skrivit kort. Så sött.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0