Hej Fredrik!

Det var ungefär hur kul som helst. Idag på jobbet kommer Fredrik in (till er som inte vet har han alltså gått i samma klass som både Johanna och min kära kusin Victoria) och jag känner naturligtvis igen honom. Frågan var bara, kände han igen mig? Äsch, det skadar inte att testa tänkte jag så jag står i proven och skriker.. "HEJ FREDRIK!!!" En något chockad man vänder sig om och jag ler upp som om det vore en självklarhet att han vet vem jag är.. (de gånger vi har träffats tidigare har han varit i kanske inte riktigt sitt vanliga tillstånd.. höhö).. En väldigt chockad Malin inser att han faktiskt känner igen mig och skriker tillbaka.. "HEJ Malin".. Haha, så mycket underbart roligt. Vi pratar på och jag frågar vad han ska prova och det ena efter det andra.. Han hade ingen aning om att jag jobbade där men ack sa grisen. Det har jag ju minsann gjort i väldigt många månader nu, eller i alla fall sedan i början av februari. Åhh.. Sverige leder med 2-0 Kan det bli bättre? Jag tror inte det.. En portion glass till tack (okej, femte),

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0