Hur ofta?

HUR OFTA HÄNDER DET EGENTLIGEN ATT MAN FÅR ETT PAR ACNE LUV FÖR 650:- (exkl. frakt)???
Jag har precis snackat ihop mig för ett par. Av Linn förstås. Däremot kan jag nog inte ha dem, men det är en annan femma. Pengarna är överförda, en snabb affär. De bör vara at my place på tisdag.

Jag är nöjd. Nöjd. Nöjd. Mamma kan instämma. Har vart på henne sedan våren kom med att vilja köpa ett par. Hon tycker att de är för dyra.. så hon borde vara nöjd över sin dotter också ;) (Dock har min budget redan spruckit genom detta och därmed lär nog inte Johanna.. och inte heller Isak vara nöjda.. jag visade de nämligen min budget i ROSA såklart. :D)

HUR NÖJD OCH GLAD FÅR MAN VARA? Istället får jag inte mat på en vecka.. höhö, det kanske bara är bra så kommer jag i jeansen också. Kan vara en fördel. Men mat & annan förtäring är ju bland det bästa jag vet :)

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0