Hur ska midsommar egentligen firas?


+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

Ja, Johanna, det blir nog bara vi två! haha, men lika kul kanske vi får ha ändå? Eller? Well, drömma kan man ju alltid och en sådan här midsommar är verkligen min dröm. Nu går det dock inte med tanke på att denna brud arbetar imorgon, till klockan 15. HUR KAN MAN GÖRA DET PÅ MIDSOMMAR? Jag börjar grina. Haha, men iofs jobbade jag förra året på midsommar också, till 16:15. Bra pengar i alla fall.

Nu ska jag ta en dusch minsann. Idag är det arbete som gäller mellan 12-19:20. Kom gärna in och besök mig nu och jag har bytt avdelning. Ja. Det känns bra bra bra ändå! :)

Kommentarer
Postat av: leia

måste ta tag i att beställa biljetter jag med....men först blir det görmysigt midsommarfirande på Värmdö....total idyll:)Hoppas ni får det bra ni med.



men jag är lite ledsen på dig:(



kram

bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0