Jag tänker så det knakar..

Den bästa låten förtillfället.. Såg ni filmen på femman? Jag är helt berörd.. nära till tårar. Därifrån kommer denna låt. Lyssna. Ni ångrar det INTE.
Det var då jag själv började skriva.. insåg att en dag kan det vara försent.. jag skrev såklart i.. ROSA! :) Men sedan när jag la in bilden såg jag att man faktiskt kan läsa vad det står, det var då jag färgade om allt :D
En vacker dag ska även jag åka luftballong. Detta kommer inte att ske, men jag sa faktiskt det i fredags att visst, ska det vara någonting jag blir bjuden på får det nog vara luftballong (dock har jag ändrat mig litegranna nu, jag tar kanske hellre helikopter.. är lite väl feeg, kanske?)
Tre par skor, vart är det fjärde paret? vavava?
Regn är så vedervärdigt tråkigt.. men samtidigt, så underbart romantiskt.. vem har inte drömt om en filmkyss i det vattniga?
Och min fläta såklart.. man ska ha flätor på midsommar.. det har jag haft ALLA år. Seriöst.
Jordens bästa film.. med jordens bästa sällskap..

Jag är liksom..

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0