jumpsuit

Godmorgon!
Inatt har det varit en väldigt händelserik natt, inte. Jag och Johanna sov som bara den och jag vägrade vakna denna morgon istället. Såå sjuukt trött! När vi vaknade såg vi minsann en sak och vet ni vad? Jo, Johanna hade ALLA kuddarna på sin sida sängen, inte undra på att jag inte hade någon inatt, jag trodde de alla låg på golvet och vägrade öppna ögonen.. Well, jag är inte den som är den så man överlever :)

Denna jumpsuit, shortsdress, hittade jag i min garderob och köpte den faktiskt förra året. Helt okej! Till detta ett par rosa sandaler från h&m.

Idag kommer Victoria hem minsann. Johanna och jag sa det inatt, vi saknar henne väldigt mycket minsann! Snart är hon äntligen på hemmaplan. Brun som en pepparkaka.. fy vale. Jag är ju som vanligtvis aldrig avundsjuk.... not.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0