Lördagen den sjunde

Nu i denna stund är jag väldigt trött. Har ätit och sådant. Familjen är borta på kalas. På tal om familjen, jag har nog jordens bästa.. kommer hem till min lya nu efter jobbet och pappa har satt upp hela garderoben. Underbart braaa! Jag är nöjd :) Sedan har mamma verkligen satt upp de fina spetsgardinerna plus den höga vasen och de rosa blommorna i och även den rosa lampan.. I köket är det ungefär som vanligt, lite smågrejer som har fixats och sedan på balkongen har jag nya sittdynor PLUS jordens coolaste sak som hänger, föreställer ett äpple tror jag, sedan har mamma vart och köpt en massa blommor, ja de är levande (hon är orolig för att hennes dotter inte ska klara av detta, men jag ska behandla dem som om de vore mina barn, detta leder mig till nästa sak: JAG HAR INGEN VATTENKANNA? måste köpa en imorgon) de är rosa, assnygga och sedan i två stora fina silverkrukor. Jag är såå nöjd! Ringde och tackade. Jordens bästa familj? JA VISST!

I skrivandes stund har grannarna fest igen. Jag tror att jag är bjuden. De är ju schnyyyggga också!

Idag gick det sådär på jobbet. Med tanke på att jag inte har någon röst är jag nöjd faktiskt. Oscar tyckte att jag lät som en man. haha, det roliga var att sannas röst var minst lika hemsk, om inte värre. HON fick inte ut ett enda knyst så att hon kunde inte stå i kassan.. istället var jag basrösten och hon körde en piff/puffvariant. HAHA. gänget alltså.

Jag ligger bara och läser en bok och tar det lugnt. Det är jag det. Kakor och glass har jag käkat också. MUMS!


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0