Mamsen: NU blir du glad!

Okej, ja, säga vad man vill men detta är nog jordens finaste kort, någonsin. Jag är stolt :) (dock ligger inte mina ögonbryn helt rätt men det är ju smällar man får ta! haha..) Förresten, den där västen som jonas har på sig har jag minsann köpt till honom. Ännu mer stolt över att jag bara drog åt mig en strl och den passade klockrent (jag hade ju ingen mobil med mig). Kul att den var så fin på!

Ja. Jo.

Har precis kommit hem från häng vid ån med Vic, Mic och Fric. Haha, eller Victoria, Michaela och Frank. Det var otroligt mysigt och vi åt glass i solnedgången. Dessvärre snackade jag bara om en sak och de andra slutade att lyssna så då gick jag i ide. Typ.

Kommentarer
Postat av: Faster

Faster blir oxå glad!!!

2008-06-02 @ 23:02:54
Postat av: leia

hahahahahaha....behöver jag säga mer eller förstår du?

väldigt fint kort är det å bra köpt till Jonas....men det var han värd så som han skruvade bord!!!



kram å sussa sött nu gumman Puss

Postat av: vic

jag med, så fina.. synd att de två inte inser det själva.

2008-06-03 @ 00:19:07
URL: http://victoooria.blogg.se/
Postat av: MALIN

Alltså ni är ju galna kära människor :) GODMORGON! Jag är trött.

2008-06-03 @ 08:43:06
URL: http://maaaliiin.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0