Min underbara kusin

Klicka f�r att st�nga bilden
torsdag tar du studenten. Och vet ni människor, denna underbara kvinna gjorde jordens vackraste bildspel till mig på datorn förra året, jag har tyvärr inte gjort samma sak till henne, men jag DELTAR istället. Höhö, hon var inte ens med på min student, taskigt. Verkligen. I alla fall är det på torsdag och ni är alla välkomna att gratta henne. Hör av er till mig isåfall. Jag fixar det. Jag kan till och med hämta upp er någonstans (på cykel, taxi går lika bra det).

Åh jag är trött. Nu ska jag försöka fixa till mig. Att se ut såhär vore en tragedi. Haha, nej så farligt är det ändå inte. Eller jo.
Jag älskar Dig Victoria. Du är helt underbar och ställer alltid upp. Tack för allt! :)(och jag älskar även din mamma och din syster också! haha.. de får vara med på ett hörn här. Vilken underbar familj ni är!)

Kommentarer
Postat av: vic

malin, jag är rörd!

love you

2008-06-03 @ 16:06:55
URL: http://victoooria.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0