Mitt i matchen...

21:49 Malin inser att hon inte har köpt sofis mode, men det gör som ingenting för att det är ändå måndag och den finns imorgon också.
21:50 NEJ, det gör den inte alls. Det är ju tisdag idag. SKIT. Vad ska jag göra?
21:51 Bestämmer mig för att klä på mig och skynda mig ner. Ica stänger om nio minuter. Jag kan hinna. Drar på mig träningskläder och jeansjacka, very good match there.
21:54 Jag springer och går snabbt. Kommer strax ner.
21:56 Står i kassan och ska betala
22:00 Hemma igen. Inser att Sofis mode håller på till onsdagar nu förtiden. Håhåjaja. Jag har den i alla fall. Grannen dammsuger också. Sjukt hus detta! haha, ena springer iväg och köper tidningen och den andra dammsuger. Är det INGEN som tittar på fotbollen vavava?

Btw. På lördag är det storbildsskärm på vaksala som gäller. SÅ UNDERBART! Vad kul att jag jobbar. Not.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0