nytt rosa linne - h&m trend

Jordens vackraste linne, prydde detta med ett par jeansshorts. Gamla som gatan (förra årets modell) men ändå. De fungerar :) Linnet är ungefär det vackraste linne jag köpt och fullt gjort i organic. Lovely,

Linne - h&m
Jeansshorts - Vila
Gladiatorsandaler - Dinsko

Nämnde jag att jag fått en säck med skor som jag inte ens vet om att jag haft? Jag har alltså haft lilla julafton igårkväll. HUR MÅNGA SKOR SOM HELST!
Mamma: Det måste minst vara femtio par.
Haha, hon överdrev, men väldigt många :) Jag blev strålande glad. Kul!

Oscar och jag åkte hem, han tittar på tv och jag bloggar. Thats life :) (eller han messar med någon brud men jag får inte veta vem det är.. Vad är detta? Pss. jag köpte den där västen och teen till honom idag. Så snyggt! Jag är en klippa på att köpa västar :P haha, men det är ju bara för att det plagget är det vackraste i denna värld. Nu vet ni det!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0