Shopping igen!

Okej, det kanske inte ser ut RIKTIGT sådär, men nästan.. 1 m 75 cm ser ut så :) PLUS att det är vitt. Är jag kär?

Hej alla glada! Nu är ungefär allt klart. Vi har möblerat om.. och garderoben är nu UPPE på riktigt. Sängen står på en annan plats, alla grejer är uppe. Det är dammsugat, det är vackert, som solsken. Ungefär! Sedan skulle vi egentligen äta middag ute med familjen ikväll men vi hann tyvärr inte. Istället gick vi alla till kvarnen och shoppade för en hemmamyskväll. Vi ska se 27 dresses (tack maja, mamma är underbart glad över att äntligen få se den :P) eller ja, the boys kanske inte är lika taggade. Men ändå. Min garderob alltså, den är loooovely. I alla fall på ica fick vi ta vad vi ville ha så pappa fick bara ställa sig i kassan och betala. Ibland får han sådana frispel. "pappa vi skulle haft lite kex också" så får jag springa och hämta. Jag fick även en ben&jerrys glass. Han tyckte till och med att den var billig.. "Femtio, höh, jag betalade minsann 60 kr för en bananasplit i malmö." Haha, tur att någon inte blir ruinerad :):) Det blev även lite smågrejer till hemmet igen. Det gillas! Chirre och sådant också såklart.

Mamma ringde mig idag: "Malin, alltså jag tog ett halsband av dig och gav bort idag!"
VAAAAAAAA? haha, kul att min kära mor tar en massa grejer av mig och ger bort... "Ja, jag tänkte ju att du kommer ändå inte märka det.." Nej men vad snällt.. såklart jag inte kommer. Behöver jag ett, köper jag ett nytt! Hon blev riktigt glad i alla fall :)

Nu sitter mamsen och syr (för hand) några till gardiner, Oscar tittar på fotbollen (jag också faktiskt, här ifrån köket) och jag själv sitter och bloggar plus att min far och yngsta lillebror har gått en sväng in till stan, max, för att köpa mjukglass (Edvin gav sig inte och pappa la sig!) hahaha.. så ska det va! :)


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Åh, en sån garderob vore inte helt fel att ha! :)

2008-06-07 @ 23:21:35
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0