syskonkärlek


Jag bara älskar denna klänning. Den var värd vartenda öre i alla fall :) Sååå bra! Hade ingen långklänning och därför fick denna bli inköpt. En bra investering tycker jag själv.

Oj, vilken vacker min, NOT. Men här är mina söta bröder i alla fall. Edvin och Oscar. Vad vore jag utan er?

Ja, som sagt, bröderna.. Lovely.

Då ville mina föräldrar också vara med på bild. Här får ni dem :)

Har precis kommit hem efter en rundvandring på stan. Puuh, helt trött i mina stackars fötter. Haha, men kul var det. Jag och brorsan. Jag visade runt honom på alla nattklubbar, nationer och allt. Han kommer tyvärr inte in ännu, fyller år i nov, men nästa gång kanske. Vore så kul! :) Istället stod vi över staketet och pratade med isak, johanna och victoria. Kul att de hade roligt i alla fall! haha..

Calle: Malin, ska vi inte ta en sväng till, ingen vet att du redan har gått tre gånger (hämta mer kladdkaka)
Malin: HAHA, alltså jag kan ju inte gå ännu en gång.. jag blir ju alldeles fööör mätt
Calle: Joo men kom igen, annars måste jag ju gå själv..
Malin: Ja, jo okej då! haha, jag bangar inte.
Calle: VA? haha, ska du gå en gång till?
Malin: Men VA? DU sa ju att jag skulle följa med?
Calle: Men, ja, jo, jag trodde inte...
Malin: Calle, jag är inte som alla andra, jag ÄTER! haha.

När vi kom hem nu säger Oscar: MALIN, gå upp du, jag kommer strax.. (detta är tecken på att han ska ringa en brud och säga godnatt. Jag har själv luskat ut lite mer och jag vet faktiskt nu vad hon heter. Håller tummarna! :)

En parantes till, har insett att det bor JORDENS SKÖNASTE människor under mig. De har fetferre förtillfället och har innan haft det utanför. Aldrig skrattat så mycket. När jag mötte ena killen och höll upp dörren till honom i trappen sa han bara.. "Åh, du är en ängel, tack så hemskt mycket" log och tittade mig djupt rakt in i ögonen. Han är FIIIN! Jag sa: "Jag är den utvalde, en ängel från ovan".. haha, sedan blev det asgarv.

Nu ska jag gå och lägga mig i sängen. Vi ska vara på ikea när de öppnar imorgon.

btw. Jag förstår inte vad jag tänkte med. Haha, ett enda stort missöde rent ut sagt. Jag har ingenting att vara ledsen för i alla fall, det kan ni alla skriva upp :) Glad, happy, the most happiest. (han är bara fin. BARA fin)

Kommentarer
Postat av: leia

såååååååå j***a glad för din skull gumman!!! härligt att du njuter livet med familjen nu...och snart MÅSTE jag komma över och kika hur det har gått för dig och se garderoberna och prova din klänning och kolla in högen med skor och titta på alla dina kläder och äta godis och mysa och sitta i solen och bli bjuden på kaffe och ja en hel del tydligen.



du är bäst tjejen...

bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0