the class of '08

haha, så underbart roligt! Vilken dag. Vilken värme. VILKEN shopping. Allt är kalas :) Åh vilken mat. Haha, jag är helt galen. Jag vill också ut ikväll bara, så jag ska ta med mig min bror runt här i Uppsala och se om det är några roliga människor ute :D SÅÅ KUL! Alltså det sjukaste var ju när vi stod och väntade på flaket ungefär hur länge som helst, men deras klass kom aldrig. Så att vi började gå. Helt plötsligt svänger en lastbil förbi och pappa bara, "MÄh, det där är väl deras klass?" JAAAAAAAAA haha, jag började springa/rusa och skrika.. och då vänder sig brudarna om så jag springer bredvid deras flak längs ån, sedan började klassen skrika "MALIN HOPPA UPP?" Men ofta. Hur ska en Malin i långklänning kunna hoppa upp? Njet. Det gick inte. Istället kom hela min släkt hem till mig och alla tycker att jag bor helt fab. Imorgon ska vi handla garderober och sedan till Stockholm. Fullspäckad dag med andra ord,.. :)

Och förresten - MASSA bilder kommer! :)

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0