10mars'08

image2185
image2186
image2187
image2188
Godmorgon sötnötar! Nu sitter jag här redo att gå till jobbet. Börjar klockan 11 och slutar 19:20. Mat har jag lagat också och Victoria ligger i soffan och läser någon sorts bok tydligen. Nyhetsmorgon har gått för fullt och jag känner mig någorlunda pigg. Ute är vädret piss rent ut sagt. Det är tråkigt, men tydligen ska det inte ens bli bättre! Happ.

På mig har jag mitt nya linne (ett av de blommiga jag köpte på ginatricot) för 129:-, jag tycker att det är sött! Till detta har jag en kjol från indiska, med hög midja. Hur söt som helst också. Bättre bild än såhär får ni inte. Dock har jag hur många bilder som helst på min mobiltelefon, men jag kan tyvärr inte lägga in dem. Vet inte alls vad som är felet.

Återkommer!

Kommentarer
Postat av: Anni Honey

Såå fint :) Du är så söt! Allt bra med dig?? Kramis

2008-03-10 @ 19:56:17
URL: http://annihoney.blogg.se
Postat av: MALIN

Annihoney: Men du är ju mycket sötare! :) Allt är toppen med mig, läs ovan :D haha, hur är allt själv bruden?! Kraaaam!

2008-03-10 @ 23:15:17
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0