aweekoff

idag har jag också jobbat. Håhåjaja.. Dagen gick jättesnabbt, jag lovar. Sedan så är Frank här, han har hälsat på ikväll. Så trevligt så.. Det är Wallander på tv:n och det är läskigt varje gång jag ser kvinnan. Hon är så vacker, eller ah, hon VAR. Nåja, jag är ledig nu i fem dagar, vad i hela fridens dagar ska jag hitta på? haha, det är frågan. Men man vet ju aldrig, de kan ringa närsomhelst. Lörd-sön, jobb igen.. Sedan börjar jag min tjänst. Spännande och KUL. Äntligen! Fast jobb!

Jag älskar godis fortfarande och kakor då förstås..

Kommentarer
Postat av: JOHANNA

svar: hahah jaaa du å ja malin, den fantastiska kombon;)

2008-03-02 @ 23:01:54
URL: http://johannasten.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0