betweenmenandwomen

jag har tänkt att lägga ut en ny kategori, som handlar om vad killar och tjejer tycker, tänker, kärlek där emellan osv.. och det är där NI ska vara med och tycka och tänka. Fy vad kul! Det kommer bli perfekt. Nu gäller det bara att ni skriver, såå många läsare, såå lite kommentarer? Vad är grejen? Är det inne att INTE kommentera?

I alla fall börjar jag denna kategori med att lägga ut min dröm-man. Here you go, (för alla som är intresserade..) jag svarar som alltid - ÄRLIGT!

Han får gärna vara brunögd
.. men absolut inte fyrtiofem
I regel faller jag lättast för långa och välvårdade karlar
.. därmed kan det vara otroligt dumt om han bara tycker om tjejer under 18 år
Hoppas bara att han vill vara seriös
.. och verkligen vill satsa på sitt förhållande till 110%
Den absolut läckraste delen på en man är ryggen och vaderna (jaa, det har jag alltid tyckt!)
.. därför tycker jag särskilt om killar iklädda hawaiishorts och ingenting mer :)

Neej, det där är INTE min typ.. hmm, nu ska vi se..

Det börjar definitivt likna någonting... absolut..

Hans leende alltså.. nja, jag vet inte, Måns är ändå sneppet...

Yepp, jag släpper det nationella och drar internationellt.. Ja, han har aldrig en dålig dag.. Vackrast när han INTE gjort sig iordning.. Det som alla killar är

Men det finns ingen, då menar jag ingen, så vacker (ja, inte snygg, inte söt, inte fin.. utan VACKER!) som Chase Crawford.. Alla gånger. Han är en klar tjugofempoängare!

Kommentarer
Postat av: JOHANNA

Zav Efron är snarare min smak! Söt å snygg på samma gång!!

2008-03-03 @ 17:34:11
URL: http://johannasten.blogg.se
Postat av: Anonym

måns är snyggart tycker jag

2008-03-03 @ 18:41:01
Postat av: Johanna

Haha.. jag hade inte sagt nej till han längst upp =P

2008-03-03 @ 19:56:28
URL: http://MyKindOfFashion.blogg.se/
Postat av: MALIN

haha, ni e galna allihopa! :) Jag vet faktiskt inte vem som är läckrast egentligen! :)

2008-03-03 @ 21:08:11
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0