grandmaisinthehouse

Japp. Nu är hon här minsann. Hela dagen har hon suttit i en buss och nu anlänt. Det första som sägs "Åh vad mycket grejer ni har." Ja, allt är som vanligt.. Sedan kommer det
"Jag tog med mig en massa kakor i kassarna här.."
"Ja men åh vad bra, tack så mycket!" (min faster)
Så lever de lyckliga där inne i köket... sedan händer detta..
"Nämen OJ OJ OJ, vad gör jag? Jag satte mig på kassarna"
"Vaa? Vad gör du?"
"Nämen ååååh, kakorna.. jahapp! Jahapp! de åkte allvärldens väg nu"

Jaha, nu har vi platta kakor och en farmor med en ond rumpa. En helt vanlig kväll i detta hus med andra ord.

Kommentarer
Postat av: JOHANNA

hahahaha, I LOVE IT!

2008-03-20 @ 07:12:49
URL: http://johannasten.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0