hisbloodforme

Tack att du dog för mig Jesus
Tack för den seger som Du vann
Jag ger dig min tacksamhet Jesus
Med denna sång vill jag ära Dig


Jag gick till mötet och sedan till jobbet, det gick snabbt minsann! Verkligen! Jag har aldrig vart så otroligt glad. Var helt lyrisk på jobbet, de höll på att skratta ihjäl sig.. Haha, jag bara älskar allting just nu faktiskt! Allt är toppen!

Tanken jag tänker för fulla muggar, varför just jag? Hur kunde jag få det så underbart bra? Jaaaag Malin? Jag förstår det inte. Tack Jesus för all din kärlek och omsorg. Tack för att du denna dag dog för våra synder.. och tack för en viss person som för mig är jordens vackraste varelse. Sa jag att jag är Glad?:) haha..

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0