@h&m

Idag var min första dag som riktigt riktigt anställd på h&m. Jag har fått mycket mer ansvar och det är så fruktansvärt kul! Jobbade då till 17 idag, skönt som bara den! Cyklade hem och höll inte på att komma över järnvägen. Blir tokig på det där rödljuset, jag (och alla andra hundratals cyklister) väntade i minst tio minuter och sedan lyfte den då. Inget tåg hade kommit. WHAT? Precis när jag är mitt på hörs ljudet igen och de börjar fälla ner.. WHAT igen? Haha,, alla bara gasade på så att ingen hamnade kvar. Galet. Nu ska jag åka iväg och handla godis och glass till filmen som börjar klockan 21. Mumma!

Imorgon jobb 11-19:20. Onsdag 8:30-11:30. Personalmöte, sedan några timmars jobb bara. Nice dag!


Kommentarer
Postat av: JOHANNA

Grattis malin till anställningen;)!! på söndag tycker jag att vi samlar lite folk å har trevligt i familjen stens hus, va sägs?

2008-03-17 @ 20:57:08
URL: http://johannasten.blogg.se
Postat av: MALIN

Åh tack sötnöt! vad glad jag blir ;) HÖRRU JAG ÄR TAGGAD! JAAAAA! Vi gör det?!?! jajajajaja.. PUSS!

2008-03-18 @ 09:14:16
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0