howcuteareyou?

Hur söt är inte denna klänning på en skala 1-501? Jo jag tackar ja. Den vill jag ha. Verkligen! Blommigt är grejen helt enkelt, känns som om jag köpt en massa plagg i blommigt nu på slutet, linnen, klänningar etc. Men denna är underbar! och priset? 298:- You got to have it!

För er som undrar gällande skjortklänningarna (ni vet de som fanns i skyltfönstret för några veckor sedan och som varenda kotte i hela uppsala tjatat efter) i randigt för 198:- fick vi en ny påfyllning denna morgon, haha, en stor sådan också. Jag ska köpa mig en! De finns i både grå/vit och blå/vit. Men det gäller att vara där i tid, snart är de slut igen!

Bild: H&M

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0