howtoloseaguyintendays

det enda bra med denna kväll är att johanna och jag slog över till fyran och vips, vilken film visas om inte: Hur man blir av med en kille på tio dagar. Det är personligen min favoritfilm och jag är seriös. Jag har aldrig förr sett en sådan bra film, och jag älskar fullkomligt när de sjunger mot varandra "Your so vain". Den låten spelades på h&m för några dagar sedan och jag sjöng glatt med när jag trallade runt och vek kläder :)

Japp, han var min första kärlek på ett ungefär. Han har DET. Nu är han snart pappa, eller har han hunnit bli det ännu?

Åh, när han har lagat en sådan otroligt vacker middag, lammkött, jahapp.. Vad är hon om inte vegetarian? Jag hade gjort vadsomhelst och inte direkt sagt att jag är veg, det skulle jag aldrig vilja bli heller. Jag längtar efter kyckling. Lovar.

Är det bara jag som blir kär av denna scen? Och direkt efter kommer låten som jag älskar över allt annat. "It feels like home to me...."

"You're so vain, you probably think this song is about you..." Japp jag kan hela den här filmen utantill ungefär. Det är bara därför att jag säkert sett den 10gånger20 gånger. På ett ungefär. Den där gula klänningen är en stor favorit, öppen hela ryggen. Vackert.

Här har hon köpt upp en skjorta och en skjorta till sin hund också, haha, eller en tröja. Hur sött som helst.. Det rutiga paret, hon har själv matchat till en scarf, och ja, hunden kissar ner biljardbordet - kanske inte lika uppskattat..

Och när de går på sport tillsammans, så vackert.. De är verkligen fina ihop, varför kan inte dessa två satsa på varandra? Jag tror på en underbar framtid.

Se den!

by the way så har jag jobbat hela dagen idag, från halv nio till tjugoöverfem. En heldag med andra ord. Imorgon blir det jobb 12-16.20. Kom och hälsa på som vanligt! Det är alltid kul :)

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0