ifiswasborntomovehomeagain

Med tanke på att jag ska flytta och har fått en lägenhet är det nog så att jag ska stanna kvar Här. Jag är alltså fast i Uppsala. Haha, har jag varit lyckligare? Här trivs jag som fisken i vattnet och kommer aldrig mer flytta hemåt igen.. Däremot kanske jag flyttar någonannastans? Only God knows.

OM jag skulle bo i Övik skulle DENNA lägenhet passa mig perfekt. Ursäkta, men hur fin är den inte på en skala? Och priset? Det är ju peeeeerfekt! Jag förstår inte att ingen tar den på en gång! KÖP!

Okej, det här med att jag skickat 195 stycken mess sedan i torsdagskväll behöver ingen bry sig om, bara jag själv som måste betala.! haha, men vad gör det om etthundrafemtio år? Halebop borde egentligen införskaffas PÅ RIKTIGT!


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0