imahappygirl

Det blev ingen större sovmorgon. Klockan åtta var Debbie och Nicolina inne i vardagsrummet, slog på tv:n och började spela gitarr. Jag bestämde mig för att somna om ändå och det gick litegrann. Sedan åkte jag till ica för att handla fil och kräm. Håll i dig - EKOLOGISKT! Nu blir Emil stolt över mig :) haha.. I alla fall springer jag iväg genom dörren och Vic (som ska jobba idag) skriker "När ses vi igen då?" Jag bara "Jag är hemma på 20 min" Hon: "Nää du, aldrig, vart ska du handla någonstans?" Jag: "På årsta, jag lovar. 20 min, tror du inte på mig? Hejdå" Så cyklar jag iväg och jag är hemma på 20 min. Min faster och kusin trodde inte sina öron.. "Alltså Malin, vad gjorde du? " haha.. Jag är snabbare än snabbast, jag kan alla mataffärer utantill ;) haha..

Sedan så denna morgon när jag var som tröttast inser jag att min morgonrock inte hänger där den ska och ber till Gud att min faster har tvättat den (jag såg att tvättkorgen var borta också!).. Åhjo! Rätt som det är nu efteråt kommer hon och skriker "Malin, kom hit" och håller upp en ren fräsch vit morgonrock. Det är kärlek. Jag blir överlycklig och både hon och Victoria tycker att det är så lätt att göra Malin glad. "Du blir glad för ingenting. Det är så enkelt, en jättebra egenskap" Kul att höra säger jag, och när jag tänker efter blir jag också det. Jag blir glad bara av att vakna upp på morgonen, än fast alla håller igång som dårar känner jag inom mig att "detta kommer bli en bra dag" Idag blir det det också!

Nu har jag tryckt i mig frukost och "fyra dubbelstycksaker för tjugo spänn" Japp. Jag åt upp alla på en gång. Haha, hemskt men sant. Nu ska det tränas. Eller snart. Ska vänta in någon människa min faster har bjudit hit. Undra vem det är?


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0