inmemories

image2222
image2223
Förstår ni möjligtvis hur kul det var i maj förra året, och för att inte tala om juni? Det var den bästa tiden. ALLA ska ta hand om denna. Balen var helt värdelös och det är egentligen bara överskattat att man lägger ner flera tusen på en sådan grej men ja, det var kul att få klä upp sig för några små fjuttiga timmar. Vi drog tidigare.. Jag var för trött!
Lite söt kanske?
image2224
Den här bilden är tillägnad Johanna för att hon vill klippa sig i den frisyren ;) haha, snyggt var det minsann! Jag gillade längden ändå! Nu har det verkligen blivit längre :D

image2226
Tack Johanna för att du är bäst i denna värld! Det var underbart roligt i Stockholm, som vanligt med dig! Förlåt för att jag var arg och sur på slutet, haha, ville bara hem. You know I love you, xoxo. :)
Nu ska hon bort till stugan, jag är ARG på riktigt!

Mer bilder kommer imorgon. Sov gott!
Jag ska verkligen behärska mig gällande att vara glad över att mobiltelefonen kanske blir bättre någon gång i alla fall. Men det är jobbigt att vara utan, vad gjorde man för 100 år sedan? Don't ask. Imorgon kliver vi upp tidigt i detta hus och sjunger gratulationssånger Hurra hurra hurra! Debbie blir 9 år. Grattis! :)

Tack för allt hörru! :)

Kommentarer
Postat av: JOHANNA

tack för idag malin!! haha men ååh så snygga vi är på den där bilden:P som två små barn ungefär! :P och duu, jag förlåter dej för kakorna;) det är lugnt!

2008-03-20 @ 07:13:46
URL: http://johannasten.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0