itwasnotfunatalljoke

Jag började åtta. Inga varor kom idag. Vad gör man då klockan 8 en tisdagsmorgon? Johodu, jag gjorde det ena och det andra och vips var klockan dags för fika och sedan öppning. Vi snackade en massa och skrattade. Har så roligt ;) Köpte lite ting idag, höhö, såsom alla andra anställda, haha, alla har väntat på denna dag ;)

Ja, jag gjorde också en liten tabbe. Skulle vara snäll att hålla upp dörren till en kollega (oj vad jag lät vuxen med det ordet) och ställde ifrån mig hela galgställningen (det är sju rader med tiotals galgar på) i en höm, lutande vägbana.. kan man säga så? Ni förstår, ner mot lagret lutar golvet.. Vad händer? Jo, denna ställningen börjar att köra sin egen väg och jag uppfattade inte det först.. sedan hinner han kommentera och VIPS, började jag springa järnet nedför där.. Haha, han höll på att skratta ihjäl sig. JAG SPRINGA? Johanna, du VET? Haha.. hur fult var det inte i stockholm när jag skulle över vägen med alla påsar, springandes? Samma sak nu, utan påsar. Jag kan inte springa.. men jag räddade den precis innan den skulla ha slått i ALLA grejer och ramlat omkull. . Puuh. haha..

och vi har skrattat ännu mer idag också. Jag är fortfarande minst lika kär om inte mer.

Kommentarer
Postat av: JOHANNA

HAHAH jag kommer ihåg sthlm som det vore igår! hahah sjuuukt kuul, såå roligt:D haha pusspus;)

2008-03-25 @ 22:28:13
URL: http://johannasten.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0