loveisintheair

image2246
Jag blir så kär bara av att se dessa två människor. Det är kärlek. Det bara sprutar kärlek från de båda. Åååh, lyckliga människor! haha, pricken över i:et var när Hanna och jag stod och pratade och hennes käre pojkvän Joel gick iväg för att hämta sin jacka.. "Åh, tror du han tar min väska nu också?" "Jaaa, lätt att han gör, han är sådan" haha, så stod vi och småsnackade och det kom fram en äldre dam till Joel som pratade och han är föör söt som bara går och hämtar hennes kära handväska sedan och går med den till henne. Det är MANLIGT! Det är män! Åhh, det är det vackraste som finns.
Jag blev helt gråtfärdig och Hanna fick trösta mig! haha, sedan garvade vi minsann ;)

Nu får dessa två vackra ting bli stolta över att de nämns här. Höhö!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0