mamsandme

m; a är bäst. säger:

Du börjar ju att bli en stammis här

Lena säger:

va är du inne nu igen?

Lena säger:

har du somnat?

Lena säger:

Edis har ny skateboard. Han är såååålycklig

m; a är bäst. säger:

haha.. Jag är inne igen!

m; a är bäst. säger:

Ja men jag vet ju det

m; a är bäst. säger:

han ringer mig för jämnan

m; a är bäst. säger:

haha

Haha, för det första.. "Va är du inne nu igen?" Jaha, man känner sig älskad. Sedan svarar jag inte på två sekunder då får man nästa "Har du somnat?" haha.. sedan går det en sekund och så kommer nästa.. Mamma har nog inte alls många att skriva till. Tur att hon har mig ;) Min mamma är bäst. Haha, hon är ung på nytt, blott fyrtio år! :)

Lena säger:

jag har köpt två blusar, 1 svart tunika och en svart tröja idag. Helnöjd - gissa shopen???

m; a är bäst. säger:

hahaa.. men jag kan tänka mig det ÅÅh, vad kul! jag tror lindex.

m; a är bäst. säger:

haha

m; a är bäst. säger:

Lena säger:

Mä....du känner mig du?

m; a är bäst. säger:

haha,, men jag kan ju dig utan och innan vad händer denna kväll? haha..

Lena säger:

tja,..oscar ska göra en macka, edvin tittar på med skateboarden i handen och papsen tittar på plus...vad jag gör vet du hihihih.

Lena säger:

VA oscar kallar mig fjortis!!!

HAHA.. jag bara skrattar


Kommentarer
Postat av: JOHANNA

jaaavisst är vi kära;) haha det va ju första ögonkastet!! pusspuss min kära:P

2008-03-25 @ 22:33:49
URL: http://johannasten.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0