mydearcousin

Jag måste bara skriva här vad min kusin skrev i sin blogg nu. Haha, sitter och skrattar.. Här kommer det!:

Som om jag vore spetälsk

Här sitter jag evakuerad på mitt rum, jag får inte komma ut. Både mamma och malin har gaddat sig ihop mot mig. Jag tänkte bara gå ned och ta mig något litet att äta, bara för att försöka

Mamma: Vad ska du ha?
Jag: Bara en litet smörgåsrån
Mamma: Gå upp så fixar jag iordning
Jag: Okej..

Ja, man känner sig verkligen älskad..

Jag: Hej, hur går det?
Malin: Gåååå, två meter
Jag: Ja, jag hade inte tänkt att komma närmare
Malin: Neeej, kom inte, jag vill inte bli sjuk
Jag: Det känns verkligen som om jag har spetälska
Malin: Jaaaa, hahaha, det har du ju nästan
Jag: Det är inte så roligt
Malin; Meen, det gäller ju bara två dagar, gå nu...

Jepp. Det stämmer verkligen. Jag menar, hon får inte smitta. Nej tack!

Och jag älskar henne ännu mer för att hon skrev detta:

Killen på gymmet ska få med mig att göra

jaa, du som tafsade på min kusin idag, vänta tills vi ser dig nästa gång, ibland gäller det att vända andra kinden till men ibland verkar inte sådana som du fatta vad det handlar om..

Kommentarer
Postat av: JOHANNA

hahaha hon är underbar!

2008-03-11 @ 21:48:13
URL: http://johannasten.blogg.se
Postat av: Johanna

Hej! Kul å hitta din blogg! Men vad är det jag hör, killar som tafsar? Man asså, kom till mig vettja, jag är The örfilsexpert med stort The! Jag har till och med ett rykte bland slemmiga killar som hon som lämnar röda avtryck på kinden, och då menar jag inte pussmärken ;-) Ha det bäst i alla fall! Ses där H:et möter M:et...

2008-03-12 @ 00:19:20
URL: http://lijoan.blogspot.com
Postat av: MALIN

JOHANNA: hahaha. ja jag menar ju det! haha ;) SÅ kul!

Johanna: Heej bruden! Kul att läsa din blogg också hörru ;) Hahaha, jag gillar ditt engagemang och tack! Jag kommer minsann till dig nästa gång, plingar så anländer du snabbt som en raket ;) Underbart! Jag som jobbade idag, men vart var du? Vavava? See you later aligator..!

2008-03-13 @ 00:34:50
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0