psiloveyou

Jag måste säga att jag älskar filmen. Helt obeskrivligt mycket. En galet bra Malinfilm. Men jag vill bara berätta här och nu hur kul det egentligen var, jag ber om ursäkt ifall han inte vill vara med i bloggen, men nu blir han det ändå! haha.. I alla fall åkte vi iväg och hade verkligen bråttom, en halvtimme på oss. Jag skulle bums iväg till ica och köpa lösvikt för att det var så billigt där, på andra sidan stan såklart. Jahapp. Jag gasar på och klagar på alla bilar SOM VANLIGT! haha, sedan köpte vi godiset, genade genom alla hyllor och jordens segaste människa i kassan. Men det gick bra såå långt.. en kvart kvar. Jag ville inte köra längre. J kör. Jepp. Vi kommer fram till stan tio minuter innan bion. INGEN PARKERING. Jag får panik. Vi kommer inte hinna.. Kör runt och letar, längs ån, längs överallt. Tillslut hittar vi en vid bj. Inser att vi måste springa. Börjar springa som galningar. Galet. PRECIS DÅ stannar ett äldre par och vill fråga efter vägen. Jag skrattar ihjäl mig, jag har inte tid för fem öre och fortsätter att springa. Snäll som J är stannar han och berättar allt och jag springer på. Jag har ingen kondition alls. HAHA, min springning blev mer som en gåning. I alla fall kommer J om mig och vi ramlar in på bion en minut över. Springer till kassan, 2 biljetter till "ps I love you".. Hon börjar babbla om än det ena än det andra, Ååh det är en underbar film för förhållanden.. så kanske man inte ska säga till alla människor ändå, tänk de som är där för första gången? Jaja, åååh äntligen ska vi in, trodde jag. J skulle ha cola. Happ. Vi kommer ännu senare.. Värre kö här. Haha, jag höll på att skratta ihjäl mig. Han i kassan lyssnade verkligen inte på någonting som vi sa. Men vi fick drickan och jag fick lämna in biljetterna. Ramlar in i salongen och filmen började precis på sekunden. ALLA hatar oss men vad gör det om hundra år?
Väl hemma när vi klivit ur bilen lägger jag iväg jordens högsta rap. Det kanske inte är så smickrande, men heey. Thats me.

Kommentarer
Postat av: Therése

filmen är helt underbar men du måste läsa boken också! den är till och med bättre!!

2008-03-18 @ 11:15:27
URL: http://touchoftess.tjejsajten.se
Postat av: haha =)

du får skriva om mej!

2008-03-19 @ 12:01:36
Postat av: MALIN

Therése: haha, jag ska verkligen läsa boken! vart finns den att köpa bruden? :D haha..

haha =): Jag får göra det alltså? haha, SJUKT SNÄLLT ;D

2008-03-19 @ 20:44:16
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0