@saturday

Godmorgon igen! Det känns som om jag bara skriver det ordet här i denna blogg, kanske inte. Iallafall läste jag ett kort jag fått av min faster nu på morgonen;
"Jag är inte där mina fötter står utan där mina drömmar är"
Hon tycker att det passar till mig. Jag med!

Idag blir det jobb 8-17:20. Det vill säga idag så hälsar ni på alla glada där ute, right? Linnet är slut faktiskt, kan komma in mer.. Vi får la se.

Nu frukost sedan bär det iväg. Återkommer ikväll då och svarar på kommentarer med mera. Tänker inte hitta på någonting förutom att käka gott och kanske titta på en film. Det har jag inte gjort på VECKOR! Sitter aldrig vid tv:n mer. Knepigt.

image2267
Dagens kommer in senare också. TIll dess får ni hålla tillgodo med denna morgontrötta bild. Tro mig idag var det inte lätt att kliva upp efter fem timmars sömn. Men allting går! Tack Gud för denna dag. Amen.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0