sorryfolks

Ändring i schemat så att säga. Det blev verkligen ändring. Idag tänkte jag komma hem och bara ta det lungt, äta gott, titta på en film, läsa en tidning.. jaa ni vet. Sådant där mys man aldrig hinner med nuförtiden. Ändrade planer kan man lugnt säga. Jag ble uppringd under min arbetstid, x antal gånger och även övertalad att följa med till Stockholm och rockabilly-kväll i Citykyrkan. Nice, vill jag lova. SÅ otroligt bra, bra meny, bra upplägg, bra allting! Kul! Roligast var att dansa till Elvis. HELA KYRKAN dansade glatt på golvet. INGEN skämdes, alla röjde loss. Haha, det gillas verkligen! Nu har vi kommit hem, vi är duktiga och lägger oss i tid, med tanke på att det ska ställas fram en timme.. Dumt men sant.

Dagen gick väldigt snabbt på h&m i alla fall, den bara försvann. Sov gott människor. Möte imorgon klockan 10.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0