stupidboys

ja, det är verkligen hemskt egentligen hur killar kan vara s v i n. Helt klart. Jag är ledsen över det. Men varför göra som han gjorde på ett gym? Jag är äcklad. Det hela är patetiskt. Varför just MIG av alla människor? Varför på MIG?

Jao, jag har shoppat cola till min kusin och hon är fortfarande inte helt frisk, dock bättre, men så fort hon äter kommer det upp. Frågan är nu: VARFÖR ÄTER HON? Det skulle jag aldrig göra. Haha, men men! Hon ligger uppe och jag är nere, detta kommer gå hoppas jag. Vi ser väl fortsättningen. "Rör dig inte ur fläcken" har jag sagt. Jag vägrar! Och sedan har hon ändå suttit vid min dator när jag var iväg. Stupid girl. Jag blir ARG!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0