thethief

okej, jag erkänner. Jag är en tjuv, en korttjuv. Jag stjäl bilder från Hanna, ungefär JÄMT.. Men hon är så go så hon får lida med det :P haha.. I alla fall var det otroligt skoj igår när brudarna var hemma här och vi såg på filmen "the perfect man". Jag satt och snyftade i slutet kan jag lova.
image647
Victoria (min kusin), jag själv då (som åt upp hela paketet själv, ja, jag är äcklig och svettig, men jag visste ju inte att de skulle komma efter jag tränat,, okej?) och Hanna, som ville bli matad av mig. Weell, hon fick smaka ;) Hanna som gått och skaffat sig pojkvän på gamla dar också, till skillnad från mig då. Jag tror på livslång kärlek, men med vem då?

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0