thisday's

MINUS
Dagen minus ger jag inte till mig själv, eller jo kanske. Men mest till personen jag såg som verkligen fick en big no-no idag. Hon gick alltså utomhus (javisst det var jättevarmt och strålande sol, säkert 10 plus MINST, i solen 20 LÄTT) i benvärmare (helt okej, lugn det kommer mer) och BARA BEN. Alltså förstår ni möjligtvis hur annorlunda det såg ut. Javisst, jättevarmt, men heey, bara ben till kort kort och svarta benvärmare den 6:e mars? Skulle inte tro det. Ett utomordentligt minus helt enkelt.
PLUS
Det var hur kul som helst att jag Malin fick beröm idag för bordet jag gjorde, eller skapade. Egentligen får inte jag det men jag gick bara förbi när en tjej stod där och funderade och funderade.. Jag ställde mig bredvid och gav en massa förslag och sedan kom jag på det, stod och funderade en stund högt och tydligt, och berättade. Hon blev otroligt glad och nöjd, "Bra Malin, det blev ju kanon, vad smart du är, jag ska ge dig goda ord om detta" TACK TACK sa jag och blev ännu gladare.. Fy vad kul! Jag älskar sådana där saker när man skapar..

Nej nu måste jag sussa, det är en dag imorgon också, eller idag. Emma fyller år! NITTON hela år. Grattis världens bästa Emma, hoppas dagen blir underbar :)

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0