thisismyapartment

image2255
Okej, syns det att det blev ett MVG i bild? haha, nej kanske inte.. Men jag gjorde denna snabbt när Mamsen frågade på msn, bara en liten skiss.. Ser det inte mysigt ut? Vill ni flytta in med mig? ;) haha.. Jag ska ha en hel garderobsvägg i hallen, bygga på höjden liksom, ska checka in ikea nu.. SÅ OTROLIGT KUL, tur att jag har pengar.... not!

Köpte förresten Mimmi-linnet idag. Det tog slut på 30 min, när vi hängde fram det... Endast 32 och 34 kvar nu! Imorgon kommer säkert påfyllning ändå ;) haha.. Det är det som är så kul, alla blir så oroliga, vi får ändå in det typ dagen eller dagarna efter.. Jaja..

Kommentarer
Postat av: Clara

Ah men nuda. Nar kommer bilden pa han? Jag har mina aningar, men kom igen. Hur lange ska vi behova hallas pa strackbanken?:P

2008-03-27 @ 22:22:34
Postat av: leia

haha...vackert ritat tjejen!

2008-03-27 @ 23:39:15
URL: http://leiastankar.blogg.se
Postat av: MALIN

Clara: Hahaha.. ja den som lever får se minsann ;) DU MÅSTE hålla dig på sträckbänken! haha.. jag är galet kär kan jag lova..:)

leia: haha.. tack snygging! Jag måste ändå säga att det ínte är en riktig mus till datorn utan en sådan som sitter på den redan, plus att jag har sprickor i fingrarna,, så jag gjorde mitt bästa ;) haha..

2008-03-28 @ 08:58:34
URL: http://maaaliiin.blogg.se
Postat av: Lovisa

Hej Malin! Sorry att jag bara sprang ifrån dig igår.. Nu när jag ser vilken läcker lägenhet du får kan du räkna med både ett och två besök, samt efterfest på Malins balkong! Men hoppas att du får en fin helg;-) Kramkalas!!

2008-03-28 @ 13:24:16
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0