08:32

image2402
för några dagar sedan - Kjol, puffig och med guldknappar second hand, Skor och tröja från h&m och solglasögon likaså, väska från vero moda.

Godmorgon alla vackra varelser!
Till att börja med idag har jag suttit framför tv:n en sväng. Så längesedan man bara sätter sig där och tittar på lite smågrejs innan uppstigning så att säga. Ibland är det faktiskt skönt att vara ledig en HEL dag. Först ut ska jag städa mitt rum som sagt, sedan göra mig ordning för att åka till Mio och beställa en margrupp, om den fortfarande finns vill säga. Efter det ner till stan och möta upp Maja. Det blir kul kul!

Jag vill verkligen se den där filmen med Cameron Diaz och Ashton Kutcher. Kan det bli ett mer matchat par? Jag älskar dessa skådisar.

Kommentarer
Postat av: Johan

Svar. Hej vad kul att du gillar bloggen, hoppas att du fortsätter att kika in. hade fint :)

2008-05-08 @ 09:54:31
URL: http://johanochhanna.blogg.se
Postat av: Leia

om man äter mariekex så måste man....ja man MÅSTE stoppa in dem hela och försöka vända det i munnen!!! sen är det bara å köra på å se hur många du klara samtidigt. Det är så det ska göras.

va skönt att du har duschat....vill inte att du ska lukta illa på dejten:)

bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0