10:36

Min mobil är lite knepig förtillfället.. Den ringer men jag ser inte vem som ringer, annorlunda, weird, jag vet inte alls! I alla fall är jag nu på väg till Mio. Iklädd min nya klänning med ränder, vita tygskor och jeansjacka plus guld som accentfärg. Bild kommer!

Tills vidare nu mina vänner får ni hålla till godo med lite andra bilder. Stay tuned.
image2403
image2404
image2405
Det här är mina andra brillor.. tror jag, de är väldigt lika i alla fall :) Haha, men jag gillar de båda skarpt mycket vill jag lova!! Blus second hand (well, knappen gick sönder längst överst när jag stod så fint i kassan så jag fick ropa dit en grabb och skyndade mig in till personalrummet. Väl där hittade jag en kvinna som har hand om just sådana grejer så hon fixade en nål och voila, jag kunde sätta dit den alldeles själv.. tur det, man vill ju inte blotta sig direkt! )Kjol från indiska.

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Herregud vilken snygg outfit=O älskar skjortan/tröjan

2008-05-08 @ 10:45:06
URL: http://miboden.blogg.se
Postat av: LIVINGROOM

vilken snygg outfit! skitsöt :-)

2008-05-08 @ 20:06:46
URL: http://livingroom.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0