21:45


Maja - Tagen från HENNES blogg, mer bilder ser ni där :) Oj vad jag länkar nu!

Underbara kvinna! Vilken vacker dag. Strålande sol, glass på uteserveringarna vid ån, secondhandshopping, andra affärer shopping (dock blev det bara en bok till moi men kul hade vi för det). Maja provade en massa snyggt - inte, men täcket tog priset ;) Haha, hon har dock skrivit i sin blogg att jag skämdes över henne, well, det gjorde jag också EN gång, det var vid stora torget och hon säger emot den där karln.. Hahaha.. jag ville bara därifrån, men han blev ställd och det var ändå rätt så kul ;) och vet ni en sak till? Jag har fått låna en kameraladdare av denna brud också. Hon ska nämligen från stan imorgon och JAG har fått låna den. KAN DENNA TJEJ BLI BÄTTRE? haha.. man undrar ju! Vi har EXAKT samma kameror.. eller iofs likadana..

Ps. De har ungefär jordens snyggaste lyxlägenhet också.. Bara så ni vet!

Här hittar ni henne -
MAJA

Kommentarer
Postat av: Leia

du underbara kvinna!!!! du är absolut värd laddaren efter all denna reklam:) fast den är välbehövd och uppskattad!!! haha....med ett antal tusentals besökare till så kan jag köpa nikotinplåster och tuggummi och sluta röka....se där ja....fortsätt länka alltså;)

ååå till alla er andra därute...lyxlägenhet??? nä det är en rejäl överdrift...man ja vi har en uteplats.

puss å kram gumman...nästa vecka ska vi träna minsann

bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0