åh nej åh nej åh nej

Det första jag ser när jag går in på min mail är följande:

Grattis till din första auktionsvinst på Tradera! Vi hoppas att detta blir det första av många lyckade köp framöver.

Här finns fler populära kategorier där du kan hitta ytterligare fynd, eller kanske komplettera ditt köp.

Nu är frågan: VAD I HELA FRIDENS DAGAR HAR JAG KÖPT? Jag kommer ihåg att jag satt en kväll och bara klickade på allt och skrev siffror som jag egentligen inte tänkte mig för att skriva. Detta kan bli intressant. Jag är så nyfiken att jag spricker.. Gode Gud.

Tips 1: var INTE inne på tradera när du är trött.

Jag måste handla. Återkommer.

btw. Idag hände det grejer på jobbet minsann. Hemska saker. Jag skriver ingenting mer om det men ah.


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0