äntligen säsongsstarten är här


Den här rödvita klänningen har jag införskaffat. Så söt, perfekt i sommar, sailor som jag är ! :)


Idag var det säsongsstart på h&m och med det menas att det är äntligen SOMMAR hos oss :) Detta firade vi genom att jobba och städa inför denna underbara dag. Synd att jag inte jobbade, men trevligt väder och trevligt sällskap har gjort denna dag gudomligt underbar!! Nu på kvällen har jag och Victoria cyklat till gränby, köpt en massa på apoteket, köpte en tidning och till och med, håll i hatten nu, MAT! Jag köpte ris och currykyckling i sådana där portioner och det var JÄTTEGOTT men dock JÄTTELITE mat, va? Vem blir mätt på sådant? Inte Malin inte.. Tur att jag köpte ett bragokexpaket också, synd bara att det är slut nu!

Imorgon ska jag börja mitt nya liv, och bli glad igen! Jag kan inte bara gå omkring och sura för spilld mjölk. Jag måste gå vidare istället. Det blir bra, en vacker dag! Jag önskar bara, att allting var så bra så otroligt bra som det började.. Men tyvärr.. så sant som det är sagt. Det värsta är helt enkelt att.. jag saknar det där. Otroligt mycket. ALLA har märkt det också. Well. Time to say.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad saknar du?

2008-05-08 @ 23:45:41
Postat av: MALIN

jag saknar det som jag egentligen längtar efter... m.

2008-05-09 @ 08:59:17
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0