Att vara glad

Denna ljuvligt söta klänning hade jag på mig igår (hittade den i garderoben) och den finns tyvärr inte att köpa nu. Höhö, där ser man :)

På jobbet idag var det en kvinna och hennes dotter som frågade efter ett plagg.. och jag sa självklart att jag skulle visa vart det hänger och sa det tydligen glatt. För bakom mig hör jag "Åh, äntligen har vi hittat en glad tjej. Så roligt" mamman säga till sin dotter. Det finns inget mer underbart än att få höra att man är glad. Det är en sak som visas både på in-utsidan.. Det gillar jag! Det som jag uppmärksammade mer var ordet "äntligen" och jag har nu förstått att alla kanske inte är så glad ändå? Eller?

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0