det är de små detaljerna som gör det

MAJA:
och alla ni som läser.....Här har ni en av världens goaste kvinnor....med världens härligaste skratt....hon gör mig glad minsann!!!!

Jag har precis varit på stan med Eveline och vi har kikat på en massa saker. Jag lade undan den där blommiga "förkorta" klänningen på h&m men med någonting snyggt under kan det gå. LÖN imorgon, thankyou god. Det behöver jag mer än någonsin. Så jag gick förbi ica på vägen hem och köpte med mig cola, kyckling, keso, sallad, pasta etc. Jag behöver en rejäl middag nu! Sedan väntar någonting spännande ikväll faktiskt. Jag är bra nervös.
Jag blöder.. men vad gör det när jag har hellokittyplåster? Just precis, det var min lillebror som berättade att hello kitty är en katt.. igår. Jao. det kan stämma.. "Men vadå malin, det hör du ju på namnet KITTY!!!" haha, jag förstår! Det gör jag!

Jag är nervös också.. men gladare än någonsin! ALLT är perfekt, prima ballerina

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0