en dag i mitt liv

Här klär vi på oss minsann, hemma hos min faster. Där jag INTE bor längre.. ibland känns det konstigt ändå! haha.. men nice på ett annat sätt! Alltså ursäkta mig, jag måste bara säga en sak, min kusin Victoria.. hon är helt galen ändå.. Här kommer text från hennes blogg...
Malin har aldrig gjort thé så nu idag har jag visat henne hur man gör. Hon frågade nämligen, berättade att man kokade vatten och hon undrade vad man gjorde här näst, bara låt det koka.
Hon var lite nojig över det hela, men det roligaste kommer nu.
Jag: Malin då häller vi upp i två koppar
Malin: Jag har Filippa K så det blir bra
Jag: Ja, häll då
Malin: Nej, jag vet inte, tänk om jag spiller
Jag: Nej, men då häller jag
Malin: Nej, du kommer att bränna dig, jag tar fram min tratt
Jag: Tratt?

Hur ofta tar man fram en tratt för att hälla upp thé i en stor mugg?


Ja, det var nog så det gick till! haha.. men jag ville ju att mina nya trattar skulle komma till användning.. Och NEj det har inte med mina bröst att göra. Det värsta med min kusin är att hon skriver saker, som jag sedan får reda på EFTER att hon publicerat. Galet, svar JA!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0