Ett mycket bra val

Har jag sagt att jag älskar denna kjol? Jag gör det. Älskar. Älskar. Älskar.

Jag hade ett val. Valet bestod av att göra någonting, eller ej. Jag valde ej. Istället svängde jag förbi ica på vägen hem och köpte tidningen solo. Den är min största favorit. Idag var det ett reportage om "hang-ups när du inte kan glömma honom".. behöver jag säga mer? Osäker? Åh nej.

men jag strävar till rätt håll. Bombsäkert.

(åh, nu fick jag precis ett mess. Helt underbart. Nu är jag glad igen.)

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

får nog faktiskt säga att fröken har en jävligt snygg unik header själv=)



ja du jag har blandat och satt ihop egna foton och illustrationer tills jag var nöjd liksom =)



kram!

2008-05-26 @ 23:53:39
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: hanna

Åh kjolen är helt otroligt fin!

2008-05-28 @ 17:11:46
URL: http://nanajaja.devote.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0