fotbollsfeber

Jag tycker att jag ser fotbollar ÖVERALLT i stort sett. Blev till och med så sugen att jag köpte ett fotbollsspel. Insåg att jag inte har ett endaste spel i min lägenhet så att det var dags. Men ett med fotboll? Det låg bara mitt framför mig.. bröderna och papsen kanske tycker att det är intressant i alla fall!

Idag kom de vita tygskorna in på h&m igen. Sååå typiskt. Alla köpte dem på några minuter.. Det är det som är bra, haha, hemskt men sant! Jag tycker att det är kul att ha någonting som inte alla andra har faktiskt.. Men det gör väl alla?

Nu har jag sååå ont i magen att jag avlider.. För mycket godis, för lite mat. Jag dööööör!

Petra, Jenny och Sanna.. Ni är underbara och verkligen mina absoluta favoriter. Vi rockar loss på ungdom.!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0